Ağız Kokusu
     
 
Ağız kokusu herkeste hep vardır, fakat hissedilirse ve hissedildiğinde hastalıktır. Farkında değilseniz ağız kokunuz yoktur.

Foruma yeni gelenler bu kitabı indirip okuyunuz.

 
  Aktif Konular  Forum Üyelerini Göster  Takvim  Forumu Ara  Yardım  Kayıt Ol  Giriş
Bir soru sormak istiyorum
 Ağız Kokusu | AĞIZ KOKUSU Soru ve cevapları | Bir soru sormak istiyorum
Mesaj icon Konu: Murat hocama soru Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
<< Önceki Sayfa   7
Yazar Mesaj
Efeefe
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 159
Alıntı Efeefe Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Ağustos-2021 Saat 21:26
Hocam lütfen cevap verebilirmisiniz :( ben bunlari hepsini kontroll ettirdim.akcigerde sorun yoksa ve kan gaz testi normal ciktiysa.ozaman ben tip4 olamami?
IP
Efeefe
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 159
Alıntı Efeefe Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Ağustos-2021 Saat 21:27
https://www.hizliresim.com/dgv6mb7
IP
Efeefe
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 159
Alıntı Efeefe Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Ağustos-2021 Saat 21:28
https://www.hizliresim.com/5xx6e00
IP
Efeefe
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 159
Alıntı Efeefe Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 06-Ağustos-2021 Saat 21:32
check up yapildi
-Bütün böbrek testleri yapildi ve mrt`de cekildi(mrt`de böbrek karaciger kalp akcigerdede bisey görünmedi)
-akciger mrt cekildi, testleri yapildi, kan gaz testide ve akciger fonksiyon testide yapildi(dr.dedine göre değerlee normal)(ben size yine göstermek istiyoeum sizde bi bakin lütfen)
Cölyak yok,
-karacigerdede sorun yok
-gut hastali yok
-Diabet yok
-kabizlik yok
-bagirsakta disboz cikti(siddetli cürütülmüs flora cikti ve dışkınin ph`si 7,0)2 ay diyet uyguladim ama hic bir sekilde kokuda azalma olmadi,oyüzden bunuda gectim
Cölyak yok,laktoz yok

Genel bilgi: koku kesintiz,diş fircalarken bile 1 saniye gecmez,cok ağir bi koku ve yemek yerken daha cok artiyo, ve yemek kokusu oluyo uzun süre. hapsurunca daha daha bi kötü koku geliyo
IP
İnception
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03-Mayıs-2021
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 84
Alıntı İnception Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 09-Ağustos-2021 Saat 07:10
1) Murat hocam CO2, H2, H2O, N2 bu gazlar göz yaşarmasına sebep olurmu.

2)Sadece çirkin kokulu gazlarmı göz yaşarmasına sebep olur.
Cevaplarsanız çok sevinirim hocam.
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2187
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 09-Ağustos-2021 Saat 21:12
Orjinalini yazan: İnception

1) Murat hocam CO2, H2, H2O, N2 bu gazlar göz yaşarmasına sebep olurmu.

2)Sadece çirkin kokulu gazlarmı göz yaşarmasına sebep olur.
Cevaplarsanız çok sevinirim hocam.



Küçük molekül ağırlığı olan organik gazlar en fazla etkilidir. Konjuktivaya temas ederek yanmaya sebep olabilir. Olmaya da bilir.

Bu videoyu 1:06:00 ten sonra 2-3 dakika izleyiniz
https://youtu.be/wPhGcLooHD8?list=PLPTvEWXm-KtS3lCvY90A7pR3Rqy_KtfMV&t=3943
IP
marln
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 16-Aralık-2015
Konum: Mersin
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 52
Alıntı marln Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 10-Ağustos-2021 Saat 06:41
eroziv bulbit antral hiperemik gastropati ve ödem olması tıp 4 nefes kokusu sebebi olabilir mi ayrica kan gazı sonuçlarında bazı bozukluklar çıktı
IP
İnception
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03-Mayıs-2021
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 84
Alıntı İnception Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 10-Ağustos-2021 Saat 11:19
Teşekkür ederim hocam.
IP
Ethic1
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 27-Şubat-2018
Aktif Durum: Aktif
Gönderilenler: 143
Alıntı Ethic1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Ağustos-2021 Saat 12:57
Efeefe bağırsağı keşke elemeseydin, bir de o disbiyozis nasıl teşhis edildi ne testi yapıldı da çıktı??
IP
Efeefe
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 159
Alıntı Efeefe Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ağustos-2021 Saat 23:24
Artik tip4 olmadimi düsünüyorum.cünkü bağirsakda sorun olsaydi ozaman kangaz testinde değerler normal cikmazdi.artik tip2 ye yöneliyorum.
IP
Ethic1
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 27-Şubat-2018
Aktif Durum: Aktif
Gönderilenler: 143
Alıntı Ethic1 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 16-Ağustos-2021 Saat 23:48
Arkadaşlar aranızda hekim istemiyle tavanic isminde antibiyotik kullanan oldu mu hiç??
IP
nicksizz4
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 08-Nisan-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 270
Alıntı nicksizz4 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 19:25
Ben murat hocama muayene oldum :) tip2 kaynaklı ağız kokusu tespit ettik, sebep faranjit olarak belirledik. Bundan sonrası kbb doktorlarına kaldı. Kokum geçer mi geçmez mi bilmiyorum ama iyiki gitmişim murat hocaya. Kendisine de defalarca söyledim iyiki gelmisim diye. Uzun zamandır ilk defa bir doktor beni bu kadar dinledi, ilk kez uzun uzun derdimi anlatabildim, hastalığın detaylarını hem bana hem aileme cok güzel anlattı. Cok değerli bir insan, ben uzun yoldan geldim, yolunuz uzun da olsa gelin. Kıs amesafede olanlar zaten mutlaka gelmeli. Bana hiçbir kbb doktorunun üzerinde durmadıgı haberim bile olmayan hastalıklarımı söyledi. Bukadar bilgili bir insanla tanışmak gercekten şans :) iyileşmek dileğiyle
IP
Melina
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 06-Temmuz-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 53
Alıntı Melina Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 20:50
Nicksizz4 senin adına sevindim gidip en azından sorununu öğrendin. Peki farenjit belirtilerin varmiydi boğazında gözle görülebilir birşey varmı
IP
İnception
Üye
Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 03-Mayıs-2021
Konum: İstanbul
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 84
Alıntı İnception Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 20:58
nicksizz4 şikayetlerin nelerdi ağız kokun nasıl seyrediyordu burundan koku geliyormuydu detaylı bilgi verirmisin.
IP
nicksizz4
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 08-Nisan-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 270
Alıntı nicksizz4 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 21:09
Evet faranjit aylarca var bütün doktorlara söyledim umurlarında olmadı. Hatta murat hoca elime bir ayna verdi boğazına bak kızarık dedi faranjit dimi hocam dedim evet dedi. Zaten biliyorum ama doktorlar üzerinde durmayınca birşey yapamadım. Murat hocam burundan koku ölçümü yaptı burnumda koku yok, nefes kokum da yok. Sadece ağız kokum var buna da ağız içinde sebep olacak birşey yok dedi, daha geriden geliyor dedi. Ve faranjit teşhisi koyduk. Belirgin şişlik ve kızarıklıklar var.
IP
Melina
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 06-Temmuz-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 53
Alıntı Melina Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 21:49
Peki boğazında kuruma hatta bazen acıma(kesiliyormus gibi) yapış yapış lik yanma filan varmiydi birde genizdenakinto varmi
IP
Melina
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 06-Temmuz-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 53
Alıntı Melina Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 21:54
Birde mesela ben yutkununca kokunun derimlerden geldiğini hissediyorum sendede oylemi boğazdan geldiği belli oluyo yutkunurken
IP
nicksizz4
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 08-Nisan-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 270
Alıntı nicksizz4 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 17-Ağustos-2021 Saat 21:58
Yutkunurken koku duymuyorum. Bu belirti bademcik taşı olanlarda oluyor genelde yutkunurken koku duyuyorlar.boğazımda yanma hissi veya acıma yok ama cok Fazla geniz akıntısı ve yapışkan balgam hissi oluyor özellikle sabahları
IP
Kelime
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 17-Mart-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 82
Alıntı Kelime Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Ağustos-2021 Saat 18:45
Nicksizz4, karıştırıyor olabilirim ama sen konuşmadığın zaman da koku olmuyor muydu? Faranjit için KBB'ye göründün mü?
IP
Efeefe
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 24-Aralık-2019
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 159
Alıntı Efeefe Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 31-Ağustos-2021 Saat 12:15
Hocam sinus rinse kitle burunu yikama fayda etmese ozaman tip2 degilmidir?
IP
Diloy
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 26
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Eylül-2021 Saat 01:54
Hocam bir şey sorucam
Bende septum deviasyonu var ve konka şişliği ama burun tıkanıklığım yok gün içinde. Gece ağzım açık uyuyormuşum ve hafif horlama varmış afedersiniz sümkürme ihtiyacım olduğunda sıvı olsa bile mukusu çıkarmakta zorlanıyorum ama nefes almakta sıkıntı yok bu ağız kokusuna sebep midir burun tıkanıklığı olmasa da?
IP
Diloy
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 26
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Eylül-2021 Saat 16:47
Hocam cevap vermediniz ama canınız sağ olsun. Cumartesi günü bademcik aldırma ve burundaki sorunlarımdan (deviasyon konka sinüzit) ameliyat oluyorum umarım iyileşirim şans dileyin bana gelişmeleri yazarım belki birine umut olurum.
IP
Melina
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 06-Temmuz-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 53
Alıntı Melina Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Eylül-2021 Saat 19:49
Diloy çok sevindim senin adına bende ameliyat olacam lütfen buradan yazarmisiniz ameliyet olunca gelişmeleri senin durumunu takipteyim
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2187
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Eylül-2021 Saat 20:52
Orjinalini yazan: Efeefe

Hocam sinus rinse kitle burunu yikama fayda etmese ozaman tip2 degilmidir?


yetmez.
Destekleyici başka deliller de lazımdır
IP
aydinmur
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 25-Haziran-2007
Konum: Adana
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 2187
Alıntı aydinmur Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 01-Eylül-2021 Saat 20:57
Orjinalini yazan: Diloy

Hocam bir şey sorucam ....



Sorunuz hem net değil hem de fazla kişisel.
Bireyin durumuna özel soruları yanıtlamak mümkün ve doğru değildir.
IP
Diloy
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 26
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2021 Saat 20:00
Orjinalini yazan: Melina

Diloy çok sevindim senin adına bende ameliyat olacam lütfen buradan yazarmisiniz ameliyet olunca gelişmeleri senin durumunu takipteyim


Sen ne ameliyatı olacaksın? Bademcik ve burun için ameliyatı aynı anda olma sana tavsiyem 2si aynı anda zor oluyor ben aynı anda hem bademcikleri aldırdım hem de sinüzit, septum deviasyonu ve konka şişliği ameliyatı oldum toplam 4 operasyon. Tamponlar 2 gün kaldı hiçbir şekilde nefes alamadım ağızdan nefes aldıkça boğazım acıdı çok kötü 2 gün geçirdim. Bugün 5. Günüm yumuşak gıdalarla besleniyorum ama daha rahatım ağız açık uyumak zor oluyor sadece.
Tamponlar pazartesi çıktı hala burnum tıkalı sinüs rinse kitle açmaya çalışıyorum bir nebze de olsa. Doktorum da deniz suyu sprey yazmıştı onu da kullanıyorum. Augmentin şurup ve calpol ağrı kesici şurup verdi onları kullanıyorum. Ayrıca benim pangastritim vardı endoskopi olmuştum hp bakterisi de çıkmıştı doktorum flagyl ve largopen yazmıştı. Flagyl ağız kokumu sıfırladı ama burnumdan geliyordu dedim herkese olduğu gibi bu ilacı bırakınca kokum geri gelecek kesin o yüzden kullandığım sürece sorunlarımı halledeyim dedim. Neyse bu kbb ameliyatından sonra largopeni bıraktım zaten 1 kutu bitmişti doktor 2 şer kutu yazmıştı şimdi flagyl ve augmentin kullanıyorum. Bağırsak için probiyotik kullanıyorum duobalance mood. Şuan için test etmedim daha burnumda koku gitti mi çünkü hala yüzde 50 tıkalı. Boğazım ve burnum iyileşsin test edicem. Pazartesi kontrolüm var coltur antibiyotik yazdırıcam onu da deniycem çünkü benim problem bağırsaklarla da alakalı. O zamana kadar augmentin bitmiş olur. Flagly ve coltur bitene kadar kullanırım.

Anlıycağın bütün tuşlara basarak bölüm geçmeye çalışıyorum allah sonumuzu hayır etsin.
IP
Diloy
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 26
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2021 Saat 20:04
Coltur ne ya pardon colidur ilaç ismi
IP
Melina
Üye
Üye


Kayıt Tarihi: 06-Temmuz-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 53
Alıntı Melina Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2021 Saat 20:26
Diloy ben septum deviasyonu ve konka kucultmesi ameliyatlarini olmayı düşünüyorum
IP
nicksizz4
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 08-Nisan-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 270
Alıntı nicksizz4 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2021 Saat 20:54
Benim 2 gündür burnum fazla tıkalı boğazımda balgam artışı var ve ağız kokum da arttı aynı zamanda gaz çıkarınca da cok kötü oluyor nasıl bir bağlantı kurabilirim
IP
Diloy
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 26
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2021 Saat 21:52
Orjinalini yazan: Melina

Diloy ben septum deviasyonu ve konka kucultmesi ameliyatlarini olmayı düşünüyorum


O zaman çok daha rahat atlatırsın. Burunda herhangi bir acı olmuyor sadece tampon varken o nefes alamama ve dolgunluk hissi çok sinir bozucu. Tamponlar çıkınca benim hemen açılmadı daha yeni yarı yarıya açık doktor nefes alışının rahatlaması 1.5 ayı bulur dedi.
IP
Diloy
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 28-Ağustos-2021
Konum: Bursa
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 26
Alıntı Diloy Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 08-Eylül-2021 Saat 21:59
Orjinalini yazan: nicksizz4

Benim 2 gündür burnum fazla tıkalı boğazımda balgam artışı var ve ağız kokum da arttı aynı zamanda gaz çıkarınca da cok kötü oluyor nasıl bir bağlantı kurabilirim


Bağırsak floran bozuk büyük ihtimalle benim de durumum aynı kötü kokulu ve sık gaz. Bağırsağını iyileştirmeye yönel bence. Murat hocanın şöyle bi yazısını okumuştum ağız kokusu olduğu için geniz akıntısı oluyor aslında, geniz akıntısı olduğu için ağız kokusu değil. Bu forumda kokunun kaynaği ne olursa olsun herkesin geniz akıntısı var.
IP
nicksizz4
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt Tarihi: 08-Nisan-2021
Aktif Durum: Aktif Değil
Gönderilenler: 270
Alıntı nicksizz4 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Eylül-2021 Saat 14:19
Arkadaşlar benim 2 gündür diş fırçam kokmaya başladı alkol gibi kokuyor alkol içmişim gibi bi koku var fırçada neden sizce
IP
<< Önceki Sayfa   7
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Açık Forumda Anketlerde Oy Kullanma

Buradaki yazılar, fikir, görüş ve tavsiyeler muayene ve tedavi yerine geçmez. Fikir vermek içindir.
Bu forumda yazılanlardan bir kısmı isim ve kimlik bilgileri silinerek tıbbi veya eğitim amacı ile kullanılabilir, üçüncü parti yazılarda veya internet ortamında (isimsiz olarak) yayınlanabilir.
İletişim için Tıklayınız.

Agiz kokusu sebepleri hakkında
Ağız kokusu tedavisi hakkında


Ağız kokusu gargarası Halitosil
Dil macunu